Παραγγελίες: 210.2477860 , 2102477863 - 2130331279
Δωρεάν Μεταφορικά
για παραγγελίες άνω των 79 ευρώ 
Συχνές Ερωτήσεις - FAQ

Ο Λογαριασμός σου

Ερ.: Πώς μπορώ να αγοράσω;

Απ.: Η διαδικασία αγοράς στο Kitchenmall.gr είναι πολύ εύκολη:

1. Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες που βρίσκονται στο κεντρικό menu της σελίδας μας, πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και βρείτε αυτό που ψάχνετε. Εναλλακτικά, πληκτρολογήστε στην μπάρα ανζήτησης κάποια λέξη κλειδί σχετικά με αυτό που ψάχνετε και δείτε όλες τις διαθέσιμες επιλογές μας.

2. Όταν εντοπίσετε κάποιο προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το και κάντε κλικ στο κουμπί "ΑΓΟΡΑ ΤΩΡΑ", το οποίο βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.

3. Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link "ΤΟ ΚΑΛΑΘΙ ΜΟΥ",  το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί "Χ" στην στήλη “Ποσότητα” για να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.

4. Κάντε κλικ στο κουμπί «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Έπειτα, σάς εμφανίζει μία φόρμα για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας (Username / Password) εάν είστε ήδη μέλος ή να συμπληρώσετε ορισμένα στοιχεία σας για να πραγματοποιήσετε αγορά χωρίς εγγραφή. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με χρεωστική/debit κάρτα, είτε με prepaid card, ειτε μέσω PayPal, ειτε με κατάθεση σε Υποκατάστημα Τράπεζας ή μέσω Web Banking, είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά τον υπάλληλο της εταιρείας Courier με την παραλαβή της παραγγελίας σας.

 

Ερ.:  Πρέπει να γίνω μέλος για να μπορέσω να αγοράσω;

Απ.: Όχι απαραίτητα. Η διαδικασία είναι πολύ γρήγορη και απλή. Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να συμπληρώσετε κάποια στοιχεία για αγορά χωρίς εγγραφή. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας.

Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το Kitchenmall.gr και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του Kitchenmall.gr είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η συμπλήρωση των στοιχείων σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας. Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997. Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης και κρατείται ιστορικό παραγγελιών στο Kitchenmall.gr. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από τον υπεύθυνο επεξεργασίας της εταιρείας μας.

 

 

Ερ.: Πώς μπορώ να δω το ιστορικό των συναλλαγών μου;

Απ.: Θα πρέπει να συνδεθείς με το λογαριασμό σου για να μπορείς να δεις το ιστορικό σου.

 

Ερ.: Ξέχασα το password μου. Τώρα;

Απ.: Ψυχραιμία! Πάτησε το link ‘Ξέχασα τον κωδικό μου’ στην καρτέλα ‘Είσοδος’. Εμείς θα σου ζητήσουμε το email που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς και στη συνέχεια θα λάβεις ένα νέο email το οποίο θα περιλαμβάνει ένα σύνδεσμο (λινκ). Πατώντας το σύνδεσμο, θα μεταφέρεσαι ξανά στο Kitchenmall.gr για να ορίσεις ένα νέο password. Μην ξεχνάς ότι το password σου είναι απαραίτητο για να συνδεθείς και να διαχειριστείς τον λογαριασμό σου στο Kitchenmall.gr

Ερ.: Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Απ.: Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι πολύ εύκολη. Αφού κάνετε “login” στο λογαριασμό σας στο Kitchenmall.gr, δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Είσοδος», ο οποίος βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.

 

Ερ.: Πώς μπορώ να σβήσω το λογαριασμό μου στο kitchenmall.gr ?

Απ.: Σε περίπτωση που θελήσεις να σβήσεις το λογαριασμό σου, μπορείς να μας στείλεις ένα email στο info@kitchenmall.gr, αναφέροντας το username και το email που χρησιμοποίησες για να εγγραφείς. Η ομάδα του Kitchenmall.gr θα σβήσει το λογαριασμό σου άμεσα.

 

Ερ.: Πώς μπορώ να λαμβάνω newsletter του Kitchenmall.gr ?

Απ.: Κάνοντας εγγραφή στο newsletter του Kitchenmall λαμβάνεις σχετικές ενημερώσεις!

 

Η Παραγγελία σου

Ερ.: Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε με επιτυχία;

Μόλις ολοκληρώσεις την παραγγελία σου το σύστημά μας θα σού στείλει αυτόματα ένα email, το οποίο θα σε ενημερώνει ότι η παραγγελία σου καταχωρήθηκε. Αυτό το email επιβεβαιώνει ότι ολοκλήρωσες σωστά την παραγγελία σου και ότι έχει φθάσει σε εμάς.

 

Ερ.: Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που δεν λάβω επιβεβαιωτικό email μετά την παραγγελία μου;

Απ.: Επιβεβαίωσε ότι το email που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή σου είναι σωστό και σε ισχύ και αν δεν λάβεις email μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, επικοινώνησε μαζί μας στο info@kitchenmall.gr

Ερ.: Προσπαθώ να προσθέσω αρκετά τεμάχια στο καλάθι μου αλλά το σύστημα δεν με αφήνει. Κάνω κάτι λάθος;

Απ.: Το stock μας ενημερώνεται καθημερινά από το σύστημά μας οπότε αν λαμβάνεις αυτό το μήνυμα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σημαίνει ότι τα προϊόντα που έβαλες στο καλάθι σου είναι τα τελευταία διαθέσιμα αυτή τη στιγμή.

 

Ερ.: Για να πραγματοποιήσω αγορά, απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας;

Απ.: Όχι, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 6 μεθόδους πληρωμής: Χρεωστική κάρτα, Prepaid card, Αντικαταβολή, PayPal, Web Banking ή Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

 

Ερ.: Δεν έχω πιστωτική κάρτα. Μπορώ να αγοράσω;

Απ.: Στo Kitchenmall.gr μπορείς να αγοράσεις τα προϊόντα μας έχοντας την επιλογή πληρωμής με πέντε (5) διαφορετικούς τρόπους:

1. Πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα.

Αν διαθέτεις πιστωτική κάρτα Visa, Mastercard, Visa Electron, AMEX ή American Express μπορείς να την χρησιμοποιήσεις με ασφάλεια στo Kitchenmall.gr. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και πραγματοποιείται μέσω του secure server της Eurobank. Συγκεκριμένα για τις αγορές σου μέσω πιστωτικής κάρτας, σε ενημερώνουμε ότι: Κατά την επιβεβαίωση αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας, μεταφέρεσαι αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank, άσχετα με τον φορέα έκδοσης της κάρτας σου. Στη (secure) φόρμα παραγγελίας συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα πεδία (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της, CCV). Κανένα στοιχείο της κάρτας σου που πληκτρολογείται δεν κρατείται αλλά και ούτε γίνεται γνωστό στo Kitchenmall.gr.

2. Πληρωμή μέσω PayPal.

Η πληρωμή με PayPal γίνεται υπό τους αυστηρούς όρους συναλλαγών που επιβάλλει η εταιρεία PayPal.

3. Πληρωμή με prepaid card(προπληρωμένη):

Visa ή Mastercard, αν θες να έχεις καλύτερο έλεγχο των εξόδων σου, μπορείς να εκδόσεις μια prepaid (προπληρωμένη) κάρτα, την οποία μπορείς να «φορτώνεις» με το ποσό που θέλεις να διαθέσεις σε αγορές/πληρωμές.

4. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό / Web Banking

Η πληρωμή της παραγγελίας σου γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, όπου στην αιτιολογία παρακαλούμε να αναφέρεις το ονοματεπώνυμό σου και τον αριθμό της παραγγελίας σου. Εμείς ελέγχουμε μέσω της online σύνδεσής μας με την τράπεζα ότι έχει γίνει η κατάθεση και προχωράμε στην αποστολή της παραγγελίας σου. Η αναμονή για την κατάθεση χρημάτων είναι 7 εργάσιμες ημέρες.

Μπορείτε να καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους κάτωθι λογαριασμούς:

 

  • Τραπεζα eurobank

ΙΒΑΝ GR0302602730000960201427127

Δικαιούχος Λογαριασμού: ΑΡΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΙΚΕ 

 
  • Τραπεζα ΑLPHA BANK

IBAN  GR9101401590159002330000666

Δικαιούχος Λογαριασμού:ΑΡΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΙΚΕ 

 
  • Εθνική Τράπεζα

IBAN  GR9201100910000009101005107  

Δικαιούχος Λογαριασμού:HELLAS TECH EE

  • Τράπεζα Πειραιώς

IBAN  GR6901717250006725148484500

Δικαιούχος Λογαριασμού: ΑΡΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΙΚΕ 

 

Μετά την κατάθεση των χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση. Για να συντομεύσετε την διαδικασία επαλήθευσης θα πρέπει να στείλετε αντίγραφο του καταθετηρίου με email στο info@kitchenmall.gr ή με fax στο: 211 8005443.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Προτού προβείτε σε κάταθεση επιβεβαιώστε τηλεφωνικά την διαθεσιμότητα των προιόντων που παραγγείλατε!

Μετά την μεταφορά των χρημάτων για να συντομεύσετε την διαδικασία επαλήθευσης θα πρέπει να μας αποστείλετε το αποδεικτικό μεταφοράς της τράπεζας (STATMENT) με email στο info@kitchenmall.gr ή με fax στο: 211 8005443 ή μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα παραγγελιών για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η η μεταφορά των χρημάτων.

ΠΡΟΣΟΧΗ: 1) Η χρέωση εμβάσματος από άλλη Τράπεζα επιβαρύνει τον πελάτη και ΟΧΙ τo Kitchenmall. Τα έξοδα επιβάρυνσης μπορεί να κυμαίνονται από 1 έως 6 ευρώ ανάλογα την Τράπεζα. 2) Η κατάθεση θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες αλλιώς η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα από το σύστημά μας. 3) Οι αγορές επιβεβαιώνονται ΜΟΝΟ Δευτέρα έως Παρασκευή και ΟΧΙ Σάββατο-Κυριακή-Αργίες

5. Μέθοδος Αντικαταβολής.

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας, για να σας παραδώσει το δέμα, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. Για μερικά προϊόντα μεγάλου όγκου και βάρους ή μεγάλης αξίας μπορεί να μην ισχύει η αντικαταβολή και θα ενημερωθείτε σχετικά από την εταιρεία μας.

Ερ.: Είναι ασφαλείς οι ηλεκτρονικές συναλλαγές;

Απ.: Για την εξασφάλιση των προσωπικών σας δεδομένων, το Kitchenmall.gr χρησιμοποιεί τεχνολογία SSL 128-bit (Secure Sockets Layer) με πιστοποίηση από την GeoTrust, μία διεθνώς αναγνωρισμένη ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα προστασίας δεδομένων μέσω internet. Μέσω της τεχνολογίας της GeoTrust, κάθε στοιχείο που εισάγετε στο Kitchenmall.gr κωδικοποιείται.

Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε στο Kitchenmall.gr διέπονται από το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς επίσης και από το Νόμο περί προστασίας των καταναλωτών (Ν. 2251/1994), που ρυθμίζει θέματα σχετικά με τις πωλήσεις από απόσταση.

Ερ.: Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Απ.: Τα έξοδα αποστολής είναι το ποσό που χρεώνεσαι για να αποσταλεί η παραγγελία σου. Για παραγγελίες εντός Ελλάδας τα έξοδα μεταφοράς κυμαίνονται από 1,90 € έως 4,90€ και άνω των 80 € τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν. Για παραγγελίες κάτω των 80 €, τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται με βάση τα προϊόντα που έχεις επιλέξει στο καλάθι αγορών.

Οι αποστολές προϊόντων για όλες τις χώρες της Ευρώπης πλην της Μάλτας εξυπηρετούνται μεσω της εταιρείας DHL (Economy Select) και τα έξοδα αποστολής ξεκινούν από 6 € και υπολογίζονται ανάλογα με τον όγκο και το βάρος των προϊόντων που επιθυμείς να αγοράσεις. Η παράδοση σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης πραγματοποιείται σε 5-7 εργάσιμες ημέρες από την στιγμή που θα λάβεις επιβεβαιωτικό email της παραγγελίας σου.

 

Ερ.: Ποια είναι τα έξοδα αντικαταβολής;

Απ.: Για όλες τις παραγγελίες το κόστος για την αντικαταβολή είναι 0,99€ . Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι μία έξτρα υπηρεσία για να εισπραχθούν τα χρήματα από τον Courier και να αποδοθούν στην εταιρεία μας.

 

Ερ.: Μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της παραγγελίας μου;

Απ.: Μπορείς ανά πάσα στιγμή να παρακολουθείς που ακριβώς βρίσκεται η παραγγελία σου μέσα από το σύνδεσμο «Οι Παραγγελίες μου», ο οποίος βρίσκεται στη σελίδα «Είσοδος». Εκεί μπορείτε να δείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία σας και να ενημερώνεστε συνεχώς για την πορεία της.

Εκτός από το επιβεβαιωτικό email που θα λάβεις με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα λάβεις ένα δεύτερο email με τον αριθμό αποστολής / φορτωτικής και το link μεσω του οποίου μπορείς να παρακολουθείς την παραγγελία σου. Η μεταφορική εταιρεία σού αποστέλλει επιπλέον στο κινητό σου τηλέφωνο (εφόσον το έχεις δηλώσει), τον αριθμό αποστολής / φορτωτικής όταν παραλάβει την παραγγελία σου από εμάς.

Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του Kitchenmall στο 210-2477860 & 210-2477863 ή να στείλετε email στο info@kitchenmall.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σας και τον κωδικό παραγγελίας.

 

Ερ.: Πότε θα μου παραδώσετε;

Απ.: Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από την εταιρεία μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα, από την ημέρα που κάνατε την παραγγελίας σας. Οι παραγγελίες εντός Αττικής αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Courier Center και παραδίδονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Courier Center και παραδίδονται σε 2-3 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν ογκώδη αντικείμενα αποστέλλονται με την εταιρεία μεταφορών Δελατόλας, η οποία συνεργάζεται πανελλαδικά με τοπικά πρακτορεία. Οι παραγγελίες στην Κύπρο αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών Courier Center και παραδίδονται σε 5-7 εργάσιμες ημέρες. Οι παραγγελίες εξωτερικού αποστέλλονται με την εταιρεία ταχυμεταφορών DHL (Economy Select) και παραδίδονται σε 5-7 εργάσιμες ημέρες.

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε το “Status” της παραγγελίας σας μπαίνοντας στο link «Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ». Αν η παραγγελία σας έχει παραδοθεί στην ταχυμεταφορική Courier Center, έχετε την δυνατότητα να ενημερωθείτε για το πού βρίσκεται το δέμα σας, μέσω του αριθμού φορτωτικής, ο οποίος σας αποστέλλεται στο κινητό σας τηλέφωνο και στο email που έχετε δηλώσει.

 

Ερ.: Η παραγγελία θα έρθει στον χώρο μου;

Απ.: Με την υποβολή της παραγγελίας σας αυτόματα το σύστημα θα σας στείλει ένα μήνυμα στον λογαριασμό του email σας, που θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, τί ακριβώς έχετε παραγγείλει και όλους τους όρους της παραγγελίας. Από το σημείο αυτό και μετά, εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο. Όταν η παραγγελία παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία Courier Center θα λάβετε ένα μήνυμα στο κινητό σας τηλέφωνο (εφόσον το έχετε δηλώσει), καθώς και ένα email το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό φορτωτικής/αποστολής. Αφού κάνετε κλικ στο link με αυτό τον αριθμό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μέχρι αυτή να φτάσει στο χώρο σας.

Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Για τη διευκόλυνση της παραλαβής θα ήταν καλό να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου εφόσον το επιθυμείτε.

 

Ερ.: Μπορώ να δω τα προϊόντα από κοντά;

Απ.: Το Kitchenmall εκτός από ηλεκτρονικό κατάστημα διαθέτει και 2 δύο φυσικά καταστήματα στο Περιστέρι και στις Αχαρναί (Μενίδι). Στα δύο αυτά καταστήματα μπορείς να έρθεις και να δεις τα προϊόντα που επιθυμείς από κοντά προτού αγοράσεις. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει πρώτα να επιβεβαιώσεις την διαθεσιμότητα των προϊόντων από την ιστοσελίδα μας ή τηλεφωνικά στο 210-2477863 και 213-0331279 αντίστοιχα.

 

Ερ.: Κάθε πότε ανανεώνονται τα προϊόντα σας;

Απ.: Η συλλογή των προϊόντων μας ανανεώνεται με νέα σχέδια και νέες προτάσεις σε καθημερινή βάση.

 

Επιστροφές προϊόντων

Ερ.: Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία μου;


Απ.: Αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, μπορείς να το κάνεις, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αρκεί να είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία το έχεις παραλάβει, δηλαδή να μην έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του και να μην έχει χρησιμοποιηθεί / αλλοιωθεί το προϊόν. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το Kitchenmall.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν εσένα, εφόσον τα προϊόντα δεν είναι ελαττωματικά, ενώ η επιστροφή των χρημάτων σου γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσες την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσεις τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά μεσω email το λογαριασμό στον οποίο θέλεις να γίνει η επιστροφή των χρημάτων σου.

Για κάθε επιστροφή μην ξεχνάς να ενημερώνεις την εταιρεία για την πρόθεσή σου (εντός του προαναφερθέντος διαστήματος των 14 ημερών) καθώς και να διατηρείς το νόμιμο παραστατικό πληρωμής (απόδειξη ή τιμολόγιο) για να πιστοποιηθεί η αγορά σου.

 

Ερ.: Κάνετε επιστροφή χρημάτων;

Απ.: Έπειτα από την εξέταση του αιτήματός σου για επιστροφή του προϊόντος που επιθυμείς και για επιστροφή χρημάτων, το αρμόδιο τμήμα (After Sales Department), θα επικοινωνήσει μαζί σου σχετικά με την διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.

Εφόσον επιλέξετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης και ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, θα σας επιστραφούν τα χρήματα στο σύνολό τους εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης της παραγγελίας πλην των μεταφορικών εξόδων εφόσον τα προϊόντα δεν ήταν ελαττωματικά. Αν υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν της παραγγελίας σου, τότε το ποσό της επιστροφής θα περιλαμβάνει και το ποσό των μεταφορικών εξόδων.

 

Η Επικοινωνία σου μαζί μας

Ερ.: Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Απ.: Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210.2477860. Εναλλακτικά, μπορείς να μας αποστείλεις mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή κατευθείαν στην διεύθυνση info@kitchenmall.gr

Σε περίπτωση ηλεκτρονικής επικοινωνίας το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας θα απαντήσει σε οποιαδήποτε απορία ή ερώτημά σου εντός 24 ωρών.